سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
کد خبر: 1174941
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
مهم‌ترین شاخصه اربعین استکبارستیزی است

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، مشارکت آزادی‌خواهان سراسر جهان در پیاده‌روی بزرگ اربعین را از جمله دستاوردهای این حرکت عظیم برای مبارزه با یک درصد استثمارگر دانست و تاکید کرد: مهم‌ترین شاخصه بین‌الادیانی اربعین، استکبارستیزی و زیر بار زور و ظلم نرفتن است.

حجت‌الاسلام محمدجعفر محمدی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در کاشان، افزود: اربعین بزرگ‌ترین اجتماع صلح‌آمیز تاریخ بشریت است که افزون بر مسلمانان، بسیاری از ادیان نیز در آن شرکت می‌کنند.

وی، اربعین را نمایش اقتدار شیعه در جهان دانست و تأکید کرد: سیاست غرب شیعه‌هراسی و معرفی شیعه جعلی انگلیسی با نمادهای قمه و امثال آن است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: نظریه‌پردازان غربی می‌دانند که اربعین مقدمه معرفی و ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم است و هر چه می‌توانند برای مقدمات، ظهور حضرت ولیعصر عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف مانع ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مردمی اربعین حسینی، اظهار کرد: بهتر است در این نهضت عظیم مردمی دخالتی نشود چراکه این حرکت در مسیر ظهور و صاحب اصلی آن به بهترین نحو آن را هدایت می‌کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، هدایت معنوی اربعین، تبیین حکمت‌های عاشورا تا غدیر، ترویج فرهنگ وقف و پشتیبانی غیرمستقیم را از جمله راه‌کارها برای ادامه‎ی اداره کردن مردمی، پیاده‌روی اربعین حسینی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha